Je hebt je bestelling ontvangen maar het product valt tegen of je hebt niet de goede maat. Bij Eventingspecialist is het geen enkel probleem om je bestelling te ruilen of te retourneren.

Hoe kan ik een product ruilen/retourneren?
Als eerste willen we graag dat je binnen 14 dagen telefonisch contact met ons opneemt via 06-25580717 of via email: shop@eventing-sgw.nl . We kunnen dan overleggen of je je product wilt retourneren in de showroom, bij de stand of dat je het product retour wilt sturen. Voor langsbrengen bij de showroom of de stand maken we gelijk een afspraak met je.

Hoe kan ik een pakket retour sturen?
De ongebruikte en onbeschadigde artikelen kun je bij voorkeur in dezelfde verpakking aan ons retourneren, voorzien van een (kopie) van de factuur. Let er op dat het pakket voldoende gefrankeerd wordt, verpakkingen die niet voldoende gefrankeerd zijn kunnen we helaas niet accepteren. Zodra we de producten in goede orde hebben ontvangen zullen we overgaan tot restitutie van het aankoopbedrag of overgaan tot het verzenden van een vervangend product. 

Welk adres moet ik gebruiken om te retourneren?
Je kunt je pakket zenden naar:

Eventingspecialist
Biesterij 3
7461PG  Rijssen

Welke producten kunnen niet geruild/geretourneerd worden?
Om begrijpelijke redenen kunnen producten die speciaal gemaakt of besteld moeten worden qua maat en/of kleur niet geruild of geretourneerd worden. In dat geval raden we je sterk aan om van tevoren advies in te winnen over de juistheid van het product om teleurstellingen te voorkomen. We helpen je graag hierbij. 

Op showmodellen en extreme kortingen zijn beperkte voorwaarden van toepassing